2010. július 12., hétfő

Nem az én életem

A Story Tv tegnap műsorára tűzött egy igen izgalmas filmet. Magam sem hittem volna, hogy egy ismeretlen szereplőgárdával készült film ennyire jó tud lenni a maga szintjén. Nem voltak látványos akciójelenetek, kevés szereplővel készült a film és viszonylag könnyen kitalálható volt a végkifejlet. Mindezek ellenére egy igen izgalmas és feszült filmet kaptam, ami rendesen felőrölte az idegeimet.

Röviden a történetről: Első látásra Alison és Steve tökéletes házasságban élnek. A férfi orvos, a nő szívbetegsége miatt otthon lábadozik, de azért rész vesz a környező lakópark karitatív munkáiban. Allison egy nap azonban könnyebb autóbalesetet szenved, agyrázkódást kap és kórházba kerül. Miután felépül, régi tökéletesnek hitt élete romjaira hullik. Nap mint nap látomások nyomasztják, melyek szerint ő nem egészen az, akinek hiszi magát. E képzelődések őrületbe és rettegésbe kergetik. Felvetődik benne a kérdés: "ki is vagyok én?"... Férje ugyan segíteni próbál, de a nő egyre kevésbé bízik párjában és önállóan kezdi összerakni élete apró mozaikdarabkáit.

Az egyre elhatalmasodó feszültség és a nyomasztó érzés, hogy Alison csak magára számíthat ebben az idegőrlő helyzetben remekül van megjelenítve a filmben. A néző csak drukkol és drukkol, hogy ez a szerencsétlen nő megtalálja végre a boldogságot és kilábaljon ebből az elkeseredett és kiszolgáltatott helyzetből.

Az utóbbi időben kevesebb thrillert néztem és talán ezért is volt ilyen nagy hatással rám a történet. Mindazonáltal jól tettem, hogy rögzítettem magamnak a filmet és bármikor újra megnézhetem majd. Értékelésem: 8/10.